ماسک سه لایه کشدار

ویژگی‌های محصول
  • ماسک پزشکی
  • سه لایه
  • کشدار
  • برند Face Mask
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
900 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

ماسک 3 لایه کشدار 

ماسک های 3 لایه کشدار یا کشی ، با دستگاه های اتوماتیک ، بدون دخالت دست و با رعایت نکات بهداشتی تولید می شوند . این ماسک ها دارای مجوز تولید و کلیه تاییدیه های وزارت بهداشت و استانداردهای لازمه می باشند.

ماسک ها از کاغذ یا پارچه پنبه ای ساخته شده و با کشی نرم به پشت گوش حلقه می شوند.

این ماسک ها از سه لایه متفاوت که دو لایه پارچه اسپان باند و یک لایه پارچه ملت بلون که نقش فیلتر را دارد ، ضد آب همراه با فیکساتور بینی ، بدون آلرژی و با قابلیت های مختلف جهت تنظیم بر روی صورت و در عین حال به منظور تنفس راحت تر حین انجام فعالیت کاری یا روزانه طراحی و تولید می شوند.

موارد استفاده از ماسک سه لایه کشدار

از این ماسک ها جهت جلوگیری از نفوذ ذرات معلق موجود در هوا از قبیل گرد و خاک ، میکروب ها (ویروس ها و باکتری ها) به داخل دهان یا بینی مورد استفاده قرار می گیرند.

از ماسک های سه لایه کشدار می توان در مراکز درمانی ، محل کار ، ادارات ،  وسایل نقلیه عمومی ، آشپزخانه رستوران ها ، منازل ، گلخانه ها و ... نیز استفاده کرد.

ماسک سه لایه به افرادی که در معرض مواجه با بزاق و یا ترشحات تنفسی دیگران و همچنین خطر شیوع بیماری هستند جلوگیری و کمک می نماید.

نوع سه لایه این ماسک ها کاربرد بیشتری دارد و در بسته های ۵۰ تایی ، کارتن ۲۰۰۰ عددی ودر رنگ های سفید ، سبز و آبی موجود است.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشکارتن
تعداد در هر واحد2000 عدد

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند

محصولات مرتبط