قوزبند پل دار سماطب

ویژگی‌های محصول
  • برند: سماطب (samateb)
  • کد:4036
  • کشور سازنده: ایران
  • جنس:کش و پلیمر
  • نوع عملکرد: جلوگیری از قوز کردن
  • ویژگی مواد: ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن: چسبی
  • سایزبندی: S-M-L-XL-2XL
تولید کننده: سماطب پاکان
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
445,000 تومان %8
410,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

قوز کمر و درمان آن

قوز کمر و پشت (کیفوز) عبارت است از انحنای غیرطبیعی قسمت بالایی ستون فقرات که باعث می‌شود کمر قوس‌ دارتر از حد معمول به نظر بیاید و همچنین دچار درد و سفتی شود. هرکسی ممکن است به قوز کمر یا گوژپشتی دچار شود این عارضه اغلب ناشی از وضعیت بد قرارگیری بدن یا وجود مشکلی در ساختمان ستون فقرات است. علائم قوز پشت در بزرگسالان متفاوت و در شدت‌های گوناگون در بازه‌ای از تغییرهای جزیی در شکل پشت بدن تا بدشکلی شدید، مشکلات عصبی و درد مزمن بروز می‌یابد.

بسیاری از افراد بنا به دلایل مختلف همچون نشستن نامناسب در طول روز، ژنتیک و … به مرور زمان ستون فقراتشان دچار بد شکلی و ناهنجارهایی در سیستم اسکلتی بدن می شود. قوزبند پل دار سماطب یکی از انواع محصولات مراقبتی ارتوپدی این شرکت بوده که با نگه داشتن ستون فقرات در وضعیت صحیح مانع از خمیدگی پشت شده و به حفط استایل بدن کمک می کند.

قوزبند پل دار سماطب مورد استفاده کسانی است که درگیر بیماری های مزمن گوژپشت و اسکلروزیس و همچنین حوادث حاد ورزشی است. این قوزبند با قرار دادن ستون فقرات و بدن در یک راستا باعث کاهش فشار وارده بر قفسه سینه و شانه ها و اصلاح عملکرد روند تنفسی باعث بهبود در روند درمان می شود.

آشنایی با قوزبند پل دار سماطب

قوزبند پل دار سماطب با استفاده از بهترین مواد موجود در بازار تهیه شده که به این منظور می توان از آن به مدت طولانی استفاده کرد. این محصول دارای قابلیت تنظیم جهت کنترل مقدار فشار اعمالی بر روی ناحیه مورد نظر می باشد. ستون فقرات انسان از دو انحنای طبیعی با نام های لوردوز و کیفوز تشکیل شده است. ایستادن ها و نشستن های نامناسب، ضعیف شدن عضلات، پوکی استخوان و غیره سبب ایجاد فشارهای نامناسب و انحنای بیش از حد در ناحیه پشت شود. قوزبند پل دار سماطب با بالا بردن قسمت شانه و کشیدن آن به سمت پشت، وضعیت قرارگیری انحنا و بدن را تصحیح می کند و از ایجاد قوز جلوگیری می نماید. در عین حال به عنوان محصول درمانی می تواند به مرور وضعیت قوز و انحنای بیش از حد بدن را به حالت و وضعیت نرمال برگرداند.

نحوه استفاده از قوزبند پل دار سماطب

ابتدا با توجه به سن و سایز کمر بیمار، سایز قوزبند مناسب را تهیه نمایید.
قوزبند را از پشت به کمر و شانه را به آن بچسبانید و از اطراف تا حد امکان بند های آن ها را بکشید تا در بهترین حالت خود و محکم قرار بگیرد. دقت نمایید که قوزبند در میانه از دو طرف برابر تنظیم شده باشد.
زمان و نوع مصرف قوز بند مطابق با نظر پزشک معالج است.

در جدول زیر سایزبندی قوزبند پل دار سماطب مشخص شده است:

سایزدور سینه (سانتی متر)
S76-85
M86-95
L96-106
XL107-115
2XL116-125

کاربردهای قوزبند پل دار سماطب

بیماری های گردن همچون آرتروز، دیسک کمر
پوکی استخوان 
شکستگی های ناشی از پوکی استخوان
صدمات لیگامانی، ضرب دیدگی و صدمات بافت های نرم کمر و ستون فقرات
گرفتگی و کشیدگی عضلات  
خمیدگی و افتادگی پشت 
مشکلات تنفسی ناشی از روی هم خوابیدن ریه ها
صدمات دیسک های پشتی بدن
عضلات کتف ضعیف
جلوگیری از وضعیت قوز در زمان نشستن های نادرست و طولانی
جلوگیری از ایجاد خمیدگی در زمان رشد و بلوغ دختران

خصوصیات قوزبند پل دار سماطب

از ویژگی های این محصول عدم تعرق و عدم ایجاد زخم ها و واکنش های پوستی است. قیمت مناسب این محصول، آن را تبدیل به کالایی مناسب برای خرید کرده است. منافذ موجود در این محصول باعث گردش هوا و تهویه آن است. 

قوزبند پل دار سماطب با ساختار خود که شامل نوارهای آتل و لایه هایی از جنس کش است، عملکردی بسیار محکم در بدن بیمار دارد. این محصول از ایجاد هرگونه حرکت، کشیدگی، خمیدگی نامناسب در ناحیه ستون فقرات، انحنای پشتی بدن (نواحی لوردوز و کیفوز) جلوگیری می نماید. ولی در عین حال جنس الیاف پنبه ای و کتان آن، استفاده از این محصول را برای بیمار بسیار راحت می کند. 

این محصول با بالا و عقب کشیدن مهره های ستون فقرات و کمر، آن را در حالت طبیعی نگه می دارد و هر گونه فشار به ستون فقرات و سایر نقاط بدن را کنترل میکند. 

دارای دو آتل در قسمت های پشتی برای نگه داشتن بدن در وضعیت طبیعی آن. 

قوزبند پل دار سماطب دارای بندهای کششی و محکم قابل تنظیم است.

این محصول را میتوان به راحتی در طول شبانه روزی استفاده نمود و همواره یاد آور بهترین موقعیت بدن است. 

این محصول قابل شست و شو است. به همین دلیل می توان به راحتی در هنگام استحمام نیز از آن استفاده نمود. همچنین حداقل هفته ای یک الی دو بار با آب سرد و صابون شسته شود. دقت نمایید در هنگام شست و شو به هیچ عنوان محصول را تحت فشار قرار ندهید تا تغییر شکلی در آن اتفاق نیفتد. همچنین به هیچ عنوان از دستگاه های حرارتی برای خشک کردن آن استفاده نشود.

قوزبند پل دار سماطب ضد حساسیت است. 

دارای کش های ارتجاعی در دو طرف برای نگهداری و حفظ موقعیت کمر و ستون فقرات. 

قوزبند پل دار سماطب را می توان به راحتی در زیر و روی لباس بدون هیچ نگرانی از پدیدار شدن آن پوشید.

 

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
برندسماطب
کشور سازندهایران
نوع ساپورت تنهقوزبند طبی
برچسب های محصول