شکم بند دوران بارداری سه بعدی سماطب کد 4015

ویژگی‌های محصول
  • برند: سماطب (samateb)
  • کد محصول: 4015
  • کشور سازنده: ایران
  • رنگ: کرم
  • وزن: 250 گرم
  • حمایت از کمر و حفظ حالت بدن
  • کمک به تسکین درد با بالا نگه داشتن شکم
  • بهبود عملکرد گردش خون
  • سایزبندی: S-L
تولید کننده: سماطب پاکان
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
370,000 تومان %12
330,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

محافظت از شکم در دوران بارداری

در دوران بارداری حفظ سلامت امری مهم و ضروری است. بسیاری از بانوان به دلیل افزایش وزن در این دوران ممکن است در قسمت کمر و لگن خود احساس درد کنند. یکی از راه های کاهش درد استفاده از شکم بند دوران بارداری است. شکم بندها با بالا نگه داشتن رحم مادر بدون ایجاد ایجاد فشار حس سنگینی و فشار در ناحیه قفسه سینه را کاهش می دهد. همچنین این شکم بندها با فشرده ساری استخوان های ناحیه لگن از باز شدن بیش از حد استخوان های این ناحیه کاسته و بدن را در بهترین حالت نگه می دارد. شرکت سماطب پاکان جهت رفع این مشکل سه نوع شکم بند مناسب دوران بارداری با استفاده از بهترین مواد اولیه عرضه کرده است.

معرفی شکم بند بارداری سه بعدی سماطب

شکم بند دوران بارداری سماطب پاکان به دلیل ساختاری که دارد بخش زیادی از ناحیه شکم، کمر و لگن را پوشش می دهد و با توزیع وزن جنین در پشت و جلو شکم مادر از اعمال فشار بر روی یک نقطه جلوگیری می کند. شکم بند دوران بارداری سه بعدی با فشرده سازی کمی که در ناحیه رحم ایجاد می کند و میزان حرکات خارجی بدن و انتقال آن به رحم را کاهش می دهد. این امر موجب فراهم سازی انجام فعالیت های ورزشی و روزانه را برای مادر آسان کرده و همچنین از پارگی لایه های زیرین پوستی و عضلات شکمی جلوگیری می کند.

نکات مهم در رابطه با شکم بند بارداری سه بعدی سماطب

این شکم بند با بالا کشیدن قسمت های زیر شکم باعث ایجاد تعادل در بدن می شود، در نتیجه مقدار زیادی از درد کمر و لگن تسکین پیدا می کند. 

این محصول بخش زیادی از زیر شکم، شکم، لگن و کمر را در برمیگیرد، بافت نرم آن با پوست و بدن بسیار سازگار است و استفاده از آن را بسیار راحت کرده است.

شکم بند بارداری سه بعدی سماطب با توزیع وزن کودک در پشت و جلو شکم، از اعمال فشار بر یک نقطه (رباط گرد و کمر) جلوگیری میکند.

این محصول از مفاصل ران حمایت می کند و درد و فشار وارد بر آن را کم میکند.

شکم بند بارداری سه بعدی سماطب با فشرده سازی ملایم در رحم میزان حرکات خارجی بدن و انتقال آن به رحم را کم کند، در نتیجه با حفظ و مراقبت از جنین و رحم، اجازه انجام فعالیت های روزانه و ورزش را برای مادر فراهم می سازد.

این شکم بند به حرکت جنین در رحم کمک می کند. 

در دوران بارداری امکان تغییر شکل انحنای صحیح بدن به دلیل وزن زیاد در قسمت جلو بدن وجود دارد، بستن شکم بند بارداری این اجازه را می دهد تا بدن همیشه در وضعیت نرمال و طبیعی خود باقی بماند. 

تا حد بسیار زیادی درد ها کمر و لگنی را کاهش می دهد. 

جلوگیری از پارگی لایه های زیرین پوست و عضلات شکمی

جلوگیری از افتادگی شکم در دوران بارداری 

ایجاد احساس راحتی و ظاهری بهتر برای بانوان باردار

سبکی و قابلیت استفاده در زیر و روی لباس در دوران بارداری

شکم بند بارداری سه بعدی سماطب دارای لطافت و ظرافت است

این محصول قابل شست و شو است، می توان هفته ای یک الی 2 بار آن را با آب ولرم و صابون شست، دقت نمایید در هنگام شستن به هیچ وجه آن فشرده نکنید تا دچار تغییر شکل نشود. همچنین از وسایل حرارتی جهت خشک کردن آن استفاده ننمایید.

کاربرد شکم بند بارداری سه بعدی سماطب پاکان

درد در ناحیه شکم، کمر و لگن در دوران بارداری

افتادگی شکم و رحم در دوران بارداری

احساس فشار و درد وارده بر عضلات و لیگامان های اطراف شکم در دوران بارداری

پارگی لایه های زیرین پوست شکم در دوران بارداری

نحوه استفاده از شکم بند بارداری سه بعدی سماطب

ابتدا سایز شکم بند مناسب برای خود را انتخاب نمایید. 

می توانید به صورت ایستاده و یا دراز کشیده این محصول را ببنید. ابتدا قسمت شکم و جلوی شکم بند را روی ناحیه صحیح و درست در زیر شکم قرار دهید و سپس بندها را از کنار بگیرید و به صورت ملایم بکشید و از کنار آن ها را به یکدیگر بچسبانید. دقت کنید که اعمال فشار بیش از حد پرهیز کنید زیرا که فشار بیش از حد به این ناحیه ممکن است در گردش خون مادر تاثیر گذار باشد. 

زمان و میزان استفاده از شکم بندهای دوران بارداری باید زیر نظر پزشک معالج تعیین شود اما به منظور جلوگیری از وابستگی بهتر است در طول روز چند ساعت بیشتر مورد استفاده قرار نگیرد. 

راهنمای انتخاب سایز مناسب شکم بند بارداری سه بعدی سماطب

سایز S : برای بانوان ریز اندام

سایز L : برای بانوان درشت اندام 

خرید شکم بند بارداری سه بعدی سماطب پاکان

جهت خرید شکم بند بارداری سه بعدی سماطب پاکان از فروشگاه اینترنتی آسان مد و مشاهده سایزهای موجود می توانید از طریق همین صفحه اقدام نمایید. کلیه محصولات آسان مد به صورت اینترنتی به فروش می رسد. شما عزیزان می توانید با ثبت سفارش و پرداخت هزینه، سفارش خود را در درب منزل دریافت نمایید. در صورت کسب اطلاعات بیشتر از محصول و نحوه خرید از آسان مد با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
برندسماطب
کشور سازندهایران
نوع ساپورت تنهشکم بند دوران بارداری
برچسب های محصول

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند