شکم بند با کش دوبل سماطب

ویژگی‌های محصول
  • برند: سماطب (samateb)
  • کشور سازنده: ایران
  • رنگ: کرم
  • قابلیت شست و شو: دارد
  • انعطاف پذیری: تا حد رفع نیاز بیمار دارد
  • مزایای استفاده: سبک، درمان و پیشگیری از افتادگی شکم، زیبایی
  • جنس: تمام کش
  • سایزبندی: S-M-L-XL-2XL-3XL
تولید کننده: سماطب پاکان
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
510,000 تومان %4
490,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

شکم بند با کش دوبل چه کاربردی دارد؟

شکم بند با کش دوبل همانند دیگر شکم بندهای لاغری ورزشی می باشد، تنها تفاوت میان آن ها این است که در این محصول دو عدد کش برای افزایش تاثیرات آن می باشد، و با ایجاد گرما سبب افزایش جریان خون را اشده، و به سوختن چربی و کوچک شدن شکم و پهلو کمک می کند.

شکم بند با کش دوبل جهت کوچک کردن شکم، حمایت از مهره های کمر و جهت کاهش دردهای ناشی از گرفتگی عضلات کمری، پهلو و شکم استفاده می شود. این محصول با ایجاد گرما سبب افزایش جریان خون را اشده، و به سوختن چربی و کوچک شدن  و شکم و پهلو کمک می کند. وجود کش های مضاعف در این شکم بند، تاثیرات آن را دو برابر کرده، و تسمه های نازک پلاستیکی از جمع شدن شکم بند جلوگیری می کند.

معرفی شکم بند با کش دوبل سماطب

شکم بند با کش دوبل سماطب از بهترین نوع پارچه موجود در بازار ایران ساخته شده و توزیع می شود که قابل شست و شو بوده و می توان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد. شکم بند با کش دوبل سماطب قابل تنظیم بوده و می توان مقدار فشار اعمالی آن را به دلخواه تنظیم کرد که این کار موجب ایجاد گرما در ناحیه مورد نظر نیز می شود. کش های تعبیه شده روی شکم بند کارایی و کاربرد شکم بند را دو برابر می کند. همچنین تسمه های پلاستیکی روی آن مانع جمع شدن شکم بند زیر لباس می شود.

هدف اصلی از طراحی و ساخت این نوع شکم بند با کش دوبل در شرکت سماطب، درمان و همچنین جلوگیری می باشد. برای درمان گرفتگی عضلات کمر و محافظت و نگه داری از مهره ها تاثیر بسزایی دارد. همچنین خانم ها بعد از دوران بارداری برای جمع شدن شکم خود می توانند از این نوع شکم بند بهره مند شوند. این محصول ضد حساسیت و آلرژی بوده و به راحتی می توان کل روز از آن بهره برد.

انواع شکم بند با کش دوبل سماطب

1. شکم بند با کش دوبل

یکی از ویژگی های شکم بند با کش دوبل، قابل تنظیم بودن فشار اعمال شده به میزان دلخواه است که این کار موجب ایجاد گرما در ناحیه مورد نظر می شود. علاوه بر آن وجود کش های تعبیه شده روی شکم بند کارایی و کاربرد آن را دو برابر می کند.

2. شکم بند با کش دوبل رقابتی

تمام کش بودن این محصول شرایط کششی بسیار محکمی در ناحیه شکم و پهلو ایجاد می کند که به مرور زمان باعث جلوگیری از افتادگی شکم می شود. استفاده از شکم بند با کش دوبل رقابتی علاوه بر پیشگیری از بیماری با جلوگیری از اعمال فشار بدن روی کمر و ستون فقرات باعث محکم نگه داشتن این نواحی در بهترین حالت خود شده و جنبه درمانی نیز دارد.

موارد استفاده شکم بند با کش دوبل سماطب

1. مناسب برای زیبایی اندام و کاهش وزن

2. گرفتگی عضلات کمر شکم و پهلو

3. آسیب دیدگی های مربوط به مهره های ستون فقرات

4. مناسب برای جمع کردن شکم بعد از زایمان

ویژگی شکم بند با کش دوبل سماطب

تولید شده از باکیفیت ترین مواد اولیه

بدون ایجاد حساسیت و زخم های پوستی

استفاده راحت و آسان برای مدت طولانی

قابلیت شست و شو

شکم بند با کش دوبل سماطب با سایزهای زیر در بازار موجود می باشد:

سایزدور کمر (سانتی متر)
S70
M80
L90
XL100
2XL110
3XL120

نکات مهم هنگام استفاده از شکم بند با کش دوبل سماطب

لطفا هنگام شستشو از آب سرد و صابون استفاده کنید.

وجود دو تسمه فنری پلاستیکی در قسمت پشتی کمربند فشار بر روی مهره های کمری را کاهش می دهد. دقت نمایید پس از بستن شکم بند این تسمه ها مطابق شکل به صورت قرینه نسبت به خط وسط ستون فقرات قرار گرفته باشد.

هنگامی که این محصول توسط افراد دارای بیماری‌های پوستی استفاده شود، نباید توسط فرد دیگری مورد استفاده مجدد قرار گیرد، زیرا سبب انتقال بیماری پوستی می شود.

در مرحله نهایی بهتر است پس از بستن شکم بند به پشت بخوابید، و زانو ها را به طرف بالا خم کرده و با جدا کردن دو سر کمربند را روی پد شکمی مجدداً مقدار کشش آن را در حالت خوابیده تنظیم نمایید. این عمل سبب قرار گرفتن وزن شکم بر روی پد شکمی شده و موجب کاهش درد کمر و پاها می شود.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
برندسماطب
کشور سازندهایران
نوع ساپورت تنهشکم بند طبی
برچسب های محصول