سیم رابط پلیت کوتر

ویژگی‌های محصول
  • مدل: سوکت دار و سوزنی
  • استحكام بالا
  • داراي كليپس تاشو با قابليت محكم شدن مناسب
  • متناسب با انواع دستگاه الكتروكوتر رايج
  • قابليت استريل با قرص فرمالين
  • داراي كابل به طول 3 متر
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
150,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

کوتر (cauterization) یا سوزاندن پزشکی

کوتر یک تکنیک پزشکی برای سوزاندن و حذف قسمت‌هایی از اندام‌های بدن می باشد. این عمل، با تخریب بعضی از بافت ها، موجب بهبود خونریزی و قسمت های آسیب دیده بدن می شود. همچنین با حذف بافت های مخرب در حال رشد، و کمتر کردن آسیب هایی مانند عفونت های ناشی از عدم آنتی بیوتیک، موجب بهبودی بدن می گردد.

کوتر از زمان باستان برای جلوگیری از خونریزی مورد استفاده قرار می‌گرفته است. همچنین در یونان باستان، برای کنترل خونریزی ناشی از عمل جراحی استفاده می شده است. در موارد دیگر، کوتر عمدتا برای بند آوردن خونریزی بعد از کشیدن دندان استفاده به کار می رفته. 

زمانی عمل کوتر در درمان زخم ها رایج بود و همچنین گفته شده است که قبل از کشف آنتی بیوتیک ها، این روش برای جلوگیری از قطع عضو و مرگ ناشی از خونریزی زیاد، خیلی موثر بوده است. در زمان قدیم معتقد بودند که کوتربرای بهبود عفونت نیز مناسب است، اما امروزه محققان نشان داده اند که این روش با آسیب بیشتر بافت ها و فراهم کردن بستری مناسب برای رشد باکتری ها خطر عفونت را افزایش می دهد.

کوتر در واقع دستگاه فلزی است که به صورت کلی با قرمز کردن فلز براثر حرارت عمل سوزاندن را انجام می دهد. پزشکان این دستگاه را برای جلوگیری از خونریزی رگ های خونی و دیگر هدف های مشابه مورد استفاده قرار می دهند.

دستگاه کوتر چیست؟

کوتر دستگاهی است که از جریان الکتریسیته برای بریدن بافت، انعقاد خون، بستن مویرگ ها و عروق و ... استفاده می کند. یعنی جریان الکتریسیته تولید شده به وسیله دستگاه از طریق قلم کوتر به بدن وارد شده و عمل برش یا انعقاد را در محل تماس قلم انجام داده و سپس این جریان به وسیله پلیت که به بدن بیمار چسبانیده می شود از بدن جمع آوری شده و به دستگاه کوتر باز می گردد.

پلیت کوتر چیست؟

پلیت کوتر یک سیلیکون هادی، صفحه نرم و انعطاف پذیراست که به وسیله کابل به دستگاه کوتر متصل می گردد و قبل از عمل جراحی به قسمتی از بدن که ضخامت بیشتری دارد - معمولا پشت ران یا ساق پا - می چسبانند تا از بدن بیمار در مقابل اثرات مضر جریان برق دستگاه کوتر محافظت کند.

اگر جریان برق ورودی از دستگاه کوتر از بدن بیمار خارج نشود موجب سوختگی و صدمه به پوست بیمار می شود و اگر پلیت کوتر در دسترس نباشد عمل با قلم کوتر میسر نمی شود. پلیت در دو نوع تک و دو لبه موجود است. همچنین این محصول برای بزرگسالان و کودکان، به طور مجزا ارائه شده است.

سیم رابط پلیت کوتر

کابل یا سیم پلیت، رابط بین دستگاه و پلیت کوتر است. این کابل دارای استحکام بالای کابل و سوکت آن می باشد و شامل کلیپس تاشو با قابلیت محکم شدن است. طول کابل آن به طول ۳ متر و قابلیت استریل شدن را دارند. قبل از اعمال جراحی پلیت را در قسمتی از بدن که خونرسانی خوبی دارد و بدون مو می باشد به دور از الکترود های الکتروکاردیوگرافی نصب کنید.

کابل اتصال را متصل کرده، دستگاه را چک نمایید. ژل رسانا بیش از لبه فویل فلزی را می پوشاند، می تواند از آسیب دیدگی ناشی از اتصال ورق فلز و پوست جلوگیری کند. پد کوتر برابری جریان برق را به طور یکنواخت پخش می کند تا عمل جراحی، ایمنی بیشتری داشته باشد. کابل رابط پلیت، در دو مدل سوکت دار برای اغلب پلیت تک لبه و مدل سوزنی اغلب برای پلیت کوتر دو لبه موجود می باشد.

رعایت نکات ایمنی هنگام استفاده از پلیت کوتر

هیچ گونه تغییری در ابعاد پلیت ندهید.

از کیفیت کابل های رابط اطمینان حاصل نمایید.

از کابل های رابط یکبار مصرف، دوباره استفاده نشود.

در صورت امکان از برندهای معتبری چون فارمد و فوژان استفاده نمایید.

مشخصات سیم رابط پلیت کوتر

داراي استحكام بالاي كابل و سوكت

داراي كليپس تاشو با قابليت محكم شدن مناسب

متناسب با انواع دستگاه الكتروكوتر رايج

مدل سوکت دار و سوزنی

قابليت استريل با قرص فرمالين

داراي كابل به طول 3 متر

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشبسته
تعداد در هر واحد10 عدد

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند

محصولات مرتبط