سوند فولی دو راه سایز 12

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

سوند فولی دو راه سایز 12

پزشکان قبل از اینکه سوند موردنظر بیمار را تجویز کنند باید وضعیت و شرایط پزشکی او را درنظر بگیرند. زیرا هر فردی که بیماری خاصی دارد و نیاز به سوند دارد، باید براساس شرایط و وضعیت او سوند موردنظر با سایز مناسب، در نظر گرفته شود. درصورتی که سایز انتخاب شده برای سوند فولی مناسب نباشد می تواند در هنگام قرارگیری در مثانه فرد بیمار دچار مشکلاتی شود و فرد در هنگام حرکت احساس ناراحتی کند.

بیشترین کاربرد سوند در بخش های اورولوژی، داخلی، جراحی، زنان، آقایان و نوزادن، برای تخلیه ادرار، نمونه گیری و... مورد استفاده قرار می گیرد. درباره اندازه سوند ها باید گفت که با واحد فرنچ (محیط به میلی متر) شرح داده می شود. به این ترتیب که از انواع سایز سوندها در بیماران دچار تنگی پیشابراه و یا در بیماران با سابقه تنگی یا اسکار سوندهای کوچک تر (12 – 14 فرنچ) و در بیماران مبتلا به بزرگی پروستات، سوندهای بزرگ تر (20 – 26 فرنچ) جهت جلوگیری از گره خوردن (Kinking) سوند درهنگام عبور از پیشابراه پروستاتی، لازم است. سوندهای 16 - 14 فرنچ اغلب برای زنان بزرگسال مناسب هستند. برای بیشتر مردان، اندازه مناسب سوند 16 یا 18 فرنچ است  همان طور که می دانیم از سوند به منظور تخلیه و یا پرکردن مثانه بیمار، و همچنین نمونه برداری و اندازه گیری ادرار بیمار استفاده می شود.

باید این نکته را نیز اضافه کرد که شما می توانید سوند فولی دو راه سایز 12 را از طریق اینترنت و سایت های خرید اینترنتی ابزارآلات پزشکی تهیه کنید، حتماً قبل از خرید سوندهای فولی از سایت موردنظر خود، اطمینان کامل داشته باشید که می توانید بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت را از طریق این سایت در دسترس داشته باشید، رسالتی که فروشگاه تجهیزات پزشکی آسان مد در آن سرآمد است. اما پیشنهاد ما به شما این است که بهتر است در مراکز درمانی و یا حتی مطب ها انواع سوند را با سایزهای مختلف در دسترس داشته باشید تا بتوانید با مراجعه بیمار در اسرع وقت نیاز او را تامین کنید.

ویژگی های سوند فولی دو راه سایز 12

(FOLEY CATHETER CYLINDRICAL (2-way

از جنس لاتکس، زرد رنگ، نلاتون تیپ

دارای دریچه جهت سرسرنگ های Luer و Luer-Lock

ترکیب شده با سیلیکون (siliconised)

استریل، یک بار مصرف

سایز 12 با حجم بالون 5 تا 15 میلی لیتر

مزایای سوند فولی دو راه سایز 12

شاید یکی از مهم ترین مزیت های سوند فولی دو راه سایز 12 آن است که افراد به کمک این سوند می توانند به راحتی تغییر وضعیت داده و به فعالیت های روزمره خود رسیدگی نمایند. همچنین استفاده از سوند فولی به دلیل دارا بودن پوشش، آسان تر بوده و شما، پرستار و یا دیگر اعضای خانواده می توانید به راحتی از این سوند ها استفاده کرده و آن ها را در محل خود قرار دهید.

از دیگر مزایای سوند فولی دو راه سایز 12 می توان به قابلیت استفاده ی مجدد آن نیز اشاره نمود. در واقع شما می توانید با یک بار خرید این نوع کاتتر، پس از هر بار پر شدن و تخلیه ی آن، مجددا از آن استفاده کرده و برای شما بسیار مقرون به صرفه تر از انواع سوندهای ادراری یا نلاتون باشد.

زمان تعویض سوند فولی دو راه سایز 12

اگر چه که سوند فولی دو راه سایز 12، عوارض سوند ادراری نظیر سختی در جا به جایی و حرکت را ندارد اما توجه کنید که سوند فولی نیز همچون سوند ادراری یا نلاتون بایستی پس از گذشت مدت زمان مشخصی تعویض گردد تا مشکلات دیگری همچون عفونت، انسداد و … را برای بیمار به وجود نیاورد. درواقع زمان تعویض سوند فولی دو راه سایز 12 به صورت زیر می باشد:

  • سوند داخلی: تعویض پس از حداکثر ۱۴ روز
  • سوند خارجی یا اکسترنال: تعویض هر ۴۸ ساعت یک بار

همچنین دقت کنید که در صورت پارگی و یا آلودگی کیسه سوند فولی دو راه سایز 12 نیز بایستی حداکثر ظرف ۳ روز تعویض شده و کیسه مناسب دیگری جایگزین گردد.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشبسته
تعداد در هر واحد10 عدد

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند

سوند فولی دو راه سایز 16

تماس برای قیمت