ست گان یکبار مصرف بیمار

ویژگی‌های محصول
  • ست بیمار
  • شامل: گان و کلاه و شلوار
  • تعداد در هر کارتن: 100 عدد
  • جنس: پارچه اسپان باند ۳۸ گرمی
  • یکبار مصرف
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
20,500 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

ست گان یکبار مصرف بیمار

به دلیل شرایط بسیار سخت در اتاق های عمل استفاده یک گان با کیفیت بسیار حایز اهمیت است. امروزه یکی از نیازهای اساسی در بیمارستان ها استفاده از البسه یک بار مصرف با کیفیت و مرغوب است تا بیماران بتوانند به راحتی از آن ها استفاده کنند.

این لباس ها در فرم ها و غالب های مختلف به چند دسته ی لباس های چندبار مصرف با قابلیت شست و شو و استریل شدن و یک بار مصرف تقسیم بندی می شوند. به طور معمول گان های چندبار مصرف مورد استفاده بیماران، پزشکان و کادر درمان می باشد که به طور مرتب در اتاق های عمل و محیط بیمارستان استفاده می نمایند و گان های یک بار مصرف جهت استفاده بیماران در اتاق های عمل می باشد.

ست لباس بیمار شامل گان پشت باز، کلاه، شلوار یکبار مصرف پزشکی از پارچه های اسپان باند شرکت بافتینه است و دارای گرماژ ۳۸ می باشد. در بسته بندی سه تکه این ست، گان جهت پوشش بالا تنه، شلوار جهت پوشش پایین تنه، کلاه جهت پوشش سر و مو تعبیه شده است. این ست جهت اتاق عمل برای استفاده بیماران استفاده می شود. پوشش کامل بدن بیمار در زمان استفاده و بهداشت کامل از مزایای استفاده از از ست سه تکه می باشد.

کاربردهای ست گان یکبار مصرف بیمار

از ویژگی های مهم که باید در انتخاب یک گان در نظر گرفت می توان به نرمی و لطافت آن اشاره نمود تا بیمار بتواند به راحتی بعد و یا قبل از اعمال جراحی و در حین دوره درمان از آنها استفاده کند و خللی در تحرک و جابجایی آن ایجاد نشود.

همچنین جنس این لباس ها نباید حساسیت زا باشند. دوام محصولات و لباسهای بیمارستانی بسیار حایز اهمیت است. بیشترین کاربرد ست گان بیمار برای استفاده در اتاق های عمل، کلینیک ها، درمانگاه ها و مطب ها می باشد. تولید کنندگان ست گان بیمار یکبار مصرف، در تولید لباس استریل برای عمل های جراحی سعی و تلاش می کنند، تا از ورود هرگونه عفونت و میکروب به بدن بیمار و کادر پزشکی در حین عمل جلوگیری شود.

خریداران این محصول اغلب بیمارستان ها و مراکز جراحی می باشند، که به صورت حضوری و آنلاین سفارش می دهند. بهترین برند تولیدکنندگان لباس سه تکه بیمار یکبار مصرف در ایران، علاوه بر عرضه محصولات خود به بازار داخلی، به صادرات این محصول به کشورهای همسایه نیز می پردازند. این افراد برای تولید پوشاک بیمار از کیفیت درجه یک مواد اولیه استفاده می کنند.

ویژگی های ست گان یکبار مصرف بیمار

برای تولید ست های گان بیمار، از پارچه اسپان باند ۳۸ گرمی با کیفیت بسیار مناسب استفاده شده است.

این محصول تخصصی و به دست کارکنان با تجربه، به مرحله ی تولید رسیده است.

بسته بندی مناسب و هر بسته شامل یک ست و هر کارتن حاوی ۱۰۰ دست می باشد.

به منظور رعایت بهداشت در بیمارستان ها برای عمل جراحی به بیمار گان، کلاه، شلوار پوشانده می شود.

 
مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشکارتن
تعداد در هر واحد100 عدد

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند