تی پیس ریکاوری

ویژگی‌های محصول
  • تی پیس ریکاوری
  • سایز: 24، 28، 31، 35، 40، 50 و 60 درصد
  • کاربرد: اکسیژن درمانی بیماران دارای مشکل تنفسی
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
13,500 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

درمان بیماران دارای مشکل تنفسی 

اکسیژن درمانی به تجویز اکسیژن با غلظت بالا نسبت به غلظت آن در هوا گفته می شود و هدف از اکسیژن درمانی انتقال کافی اکسیژن به خون با فشار نسبتا بالا می باشد. استفاده از این روش سابقه‌ای طولانی دارد که در درمان آمبولی هوا به کار گرفته می‌شد.

آمبولی هوا شرایطی است که معمولا غواصانی که به اعماق آب می‌روند و سپس با سرعت زیاد به سطح آب بازمی‌گردند، دچار آن می‌شوند. در این حالت، به علت پیدایش حباب‌های کوچک هوا در جریان خون، خون به اعضای حیاتی بدن نمی‌رسد و سبب مرگ فرد می شود. اکسیژن پرفشار می‌تواند اندازه این حباب ها را کوچک کند و در نتیجه جریان خون به شرایط عادی باز گردد.

تی پیس ریکاوری

تی پیس ریکاوری در درصد های مختلف، محصولی است با قابلیت تنظیم فشار جریان اکسیژن که توسط رنگ های مختلف در سایزهای 24، 28، 31، 35، 40، 50 و 60 درصد به هنگام اکسیژن درمانی بیماران دارای مشکل تنفسی استفاده می شود. این محصول به راحتی قابل اتصال به لوله تراشه و ماسک های حنجره می باشد. این کیت شامل قطعه T با پورت، لوله انعطاف پذیر مخزن 22 میلی متر – 15 سانتی متر و ساقه اکسیژن با کلاهک ساخته شده از درجه PVC است.

تیپیس ونچوری و ریکاوری با درصدهای مختلف که هر کدام دارای یک رنگ مشخص است، می تواند هوایی با غلظت اکسیژن 24 تا 60 درصد فراهم کند.

ویژگی های تی پیس ریکاوری

توانایی ایجاد هوایی با غلظت اکسیژن ۲۴% تا ۶۰%

عدم نیاز به تعویض پورت به دلیل وجود درجه قابل تنظیم

ساخته شده از مواد سازگار با محیط زیست بدون ایجاد مواد سمی

توانایی نصب قطعه T با پورت ۱۵F مستقیم به کانکتور تراشه

دارای سایزبندی  24، 28، 31، 35، 40، 50 و 60 درصد

پورت ۷.۶ میلی متری برای مکش با درپوش غیر ظاهر

لوله مخزن ۱۵ میلی متر و ساقه اکسیژن با درپوش

کاربردهای تی پیس ریکاوری

تی پیس ریکاوری بر روی لوله تراشه که حمل اکسیژن از طریق آن انجام می شود، قرار می گیرد و از طریق آن اکسیژن با جریان بالا به بیمار داده می شود.

این محصول علاوه بر این که به انتقال اکسیژن با فشار بالا به بدن کمک می کند، به دلیل توانایی ایجاد مقاومت بر سر راه عمل بازدم، سبب تولید آب (PEEP) در حدود ۵ سانتیمتر می شود و از افزایش (PACO2 ) جلوگیری می کنند. میزان جریان مخلوط هوا و اکسیژن درون تی پیس ریکاوری باید به نسبت ۲ به ۵ برابر در واحد حجم دقیقه باشد.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشکارتن
تعداد در هر واحد50 عدد