تیغ بیستوری ریبل Ribbel

ویژگی‌های محصول
  • استریل شده با اشعه گاما
  • محصول کشور هند
  • مواد اولیه تهیه شده از آلمان، سوئد و انگلیس
  • این تیغ از استیل حاوی کربن stainless steel Carbon ساخته شده
  • دارای استحکام و ظرافت بالا
  • مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی
  • دیرتر کند می شود
  • بسته بندی 100 عددی
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
220,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

تیغ بیستوری (تیغ جراحی) چیست و چه کاربردهایی دارد؟

تیغ بیستوری یا تیغ جراحی در شکل های مختلف جهت مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. جنس آن از استیل کربن می باشد (ضد زنگ). تیغه بیستوری در شماره های مختلف وجود دارد. دسته بیستوری (اسکالپل) معمولاً از برنج، برحسب اندازه تیغه ها ساخته شده اند و دارای اندازه و اشکال کمی متفاوت هستند.

تیغ جراحی تیغ بسیار برنده ای است که برای جراحی مکان های مختلف بدن، کالبد شکافی، دندان پزشکی و در بعضی مواقع در صنایع دستی کاربرد دارد. این محصول پزشکی می تواند یک بار مصرف و یا دائمی باشد. اگر تیغ جراحی قابل تعویض باشد که برای تیز بودن، آن را عوض می کنند، اما اگر تیغ جراحی این قابلیت را نداشته باشد و نتوان آن را عوض کرد می توان آن را تیز کرد تا از برندگی آن کم نشود. تیغ جراحی می تواند از جنس های مختلفی ساخته شده باشد. این ابزار جراحی می تواند از فولاد تقویت شده، استیل کربن و برنج ساخته شده باشد. تیغ و دسته تیغ جراحی در اندازه ها و حالت های مختلف در دسترس است. بسته به نوع عمق و محل جراحی، جراح تیغ جراحی مناسب را انتخاب خواهد کرد.

انواع تیغ‌های بیستوری

تیغ یا اسکالپل جراحی به طور کلی به ۲ دسته یک بار مصرف و چندبار مصرف تقسیم می‌شوند:

تیغ‌های جراحی ممکن است یک بار مصرف باشند یا قابلیت استفاده مجدد داشته باشند. برخی از تیغ‌های جراحی چند بار مصرف ممکن است تیغه‌های دائمی داشته باشد که هر چند وقت نیاز به تراشیدن و تیزکردن مجدد دارد، یا دارای تیغه‌های یک بار مصرف قابل جدا شدن باشند.

تیغ‌های جراحی یک بار مصرف معمولا دارای یک دسته پلاستیکی هستند که تنها یک بار مورد استفاده قرار می‌گیرد و بعد از استفاده کل ابزار دور ریخته می‌شود. تیغه‌های جراحی معمولاً به صورت جداگانه در پاکت استریل بسته‌بندی می‌شوند، دقت کنید که تیغه‌های غیراستریل هم در بازار وجود دارد که برای مصارف پزشکی به کار نمی‌رود.

معرفی تیغ بیستوری (جراحی) ریبل

از تیغ بیستوری ریبل می توان برای بسیاری از جراحی ها استفاده کرد، در همه موارد از پزشکی و عمومی گرفته تا استفاده در داخل بیمارستان ها، مراکز جراحی و زیبایی. برخی از برنامه های کاربردی شامل جراحی های کم تهاجمی و جراحی های جدی تر مانند چشم، آندوسکوپی و قلب و عروق . محیط اتاق عمل، ابزارهای جراحی مناسب، از جمله وسایل جراحی گرفته تا نورپردازی جراحی، می توانند به اندازه تخصص و فنون تیم های جراحی، حیاتی باشند. تیغ جراحی ریبل از اهمیت حیاتی برخوردار هستند و باید از بالاترین استانداردها برخوردار باشند. این تیغ ها برای برش موثر بافت انسان، باید دارای تیزی و کیفیت بالا و شکل خاص باشند. داشتن تیغه های چاقوی جراحی مناسب برای عمل های خاص می تواند تفاوت زیادی در موفقیت تیم جراحی ایجاد کند و رقم خوردن بهترین نتیجه ممکن را برای بیماران تضمین کند. این امر به ویژه در جراحی های چشم، قلب و عروق و آندوسکوپی، صدق می کند. بسته به نوع جراحی یا روش انجام آن، مهارت جراحی جمعی تیم شما و طرح فیزیکی اتاق عمل، انواع مختلف تیغه ها مزایای مختلفی دارند.

خرید تیغ بیستوری ریبل

این محصول از ابزار پر مصرف مراکز بیمارستانی و درمانی و در کالبد شکافی و حجامت و همچنین صنایع دستی می باشد . فروشگاه آسان مد تیغ بیستوری ریبل را مستقیم از واردکننده به دست مصرف کنندگان محترم می رساند، بنابراین با کمترین قیمت موجود در بازار می توانید این محصول را خریداری کنید.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشبسته
تعداد در هر واحد100 عدد

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند