بادی پرپ 250cc

ویژگی‌های محصول
  • محلول آماده سازی پوست بیمار پیش از عمل جراحی ( جایگزین بتادین )
تولید کننده: به بان شیمی

متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

محلول بادی پرپ

بادی پرپ محلول ضد عفونی کننده بر پایه 2 % کلرهگزیدین و 70 % ایزوپروپانول است که دارای خاصیت ضد عفونی کنندگی سریع و ماندگار می باشد. این ترکیب فاقد عوارض جانبی مشابه استفاده که از مواد دیگر مانند ترکیبات یده (تبادین) بوده و با بهره گیری از کلر هگزیدین دی گلوکونات علاوه بر خاصیت ضدعفونی کنندگی قوی، حداقل 4-6 ساعت پس از استفاده اثرات ضد میکروبی خود را حفظ می کنند. بادی پرپ دارای PH مناسب و حاوی مواد نرم کننده بوده که از بروز حساسیت ها و خشکی پوست جلوگیری می نماید . این محلول به دو صورت رنگی و بدون رنگ در دسترس می باشد.

کاربرد محلول بادی پرپ

این محصول سریع الاثر به واسطه وجود 70 % ایزوپروپانل در محلول دارای خاصیت ماندگاری بسیار بالا به واسطه خواص Substantivity کلرهگزیدین در محـلول دارای اثر وسیع الطیف به دلیل وجود 2 عامل ضدعفونی کننده قدرتمند در محلول بهتریـن جایگزیـن بتادیـن به واسـطه اثرات ضدعفونـی کننـدگی قوی تر و پایـدار توصیه شده توسط مراجـع بین المللی معتبـر فاقد هر گونه عوارض سمی و کاملاً ایمن برای بیماران و کادر اتاق عمل

نحوه استفاده

محلول بادی پرپ را روی نواحی مورد نظر پوست به میزان کافی اسپری کرده و بعد از انجام پرپ به مدت حد اکثر1-2 دقیقه صبر کنید تا خشک شود به این ترتیب پوستی ضد عفونی شده نرم و آماده عمل جراحی فراهم خواهد شد.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشکارتن
تعداد در هر واحد30 عدد
برچسب های محصول

محصولات مرتبط