اسپکولوم دلفینی بکر

ویژگی‌های محصول
  • برند: بکر (Bekr)
  • شرکت تولید کننده: ظریف پلیمر سپاهان
  • مدل: دلفینی
  • بسته بندی: مدیکال
  • جنس: پلاستیکی
  • یکبار مصرف
  • شفاف و مقاوم، بدون لبه تیز و آزار دهنده
  • وزن با احتساب بسته‌بندی: 44 گرم
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
7,600 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

اسپکولوم چیست؟

در طول زندگی خانم ها پیش آمده که برای بیماری های زنانه و واژینال به پزشک زنان مراجعه کنند. برای دیدن و معاینه واژن از ابزاری به نام اسپکولوم استفاده می کنند.

اسپکولوم (speculum)وسیله ای است که پزشک زنان برای کنار زدن بافت ها و حفره های بدن و انجام معاینات پزشکی واژن و تشخیص بیماری های دهانه رحم و واژن و تخمدان ها ... و همچنین در مواردی در روند انجام عمل‌های جراحی در این نواحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسپکولوم واژینال در دسته وسایل اکارتوری قرار می‌گیرد. در قدیم نوع فلزی این دستگاه وجود داشت که به دلیل استفاده اشتراکی بیماران کم کم استفاده از نوع فلزی آن منسوخ شد و جای خود را به نوع پلاستیکی یکبار مصرف داد. اسپکولوم در سه سایز کوچک و متوسط و بزرگ و همچنین در دو نوع پرمصرف پیچی و دلفینی موجود می باشد.

معرفی اسپکولوم دلفینی بکر

اسپکلوم وسیله‌ای تشخیصی است که بسیاری از مراجعه‌‌ کنندگان به مطب پزشک زنان با آن آشنایی دارند. اسپکولوم برای معاینه بافت‌هایی به کار می‌رود که داخلی‌ تر هستند و کمتر در دسترس‌اند. بیشترین کاربرد اسپکولوم در معاینه واژینال می‌باشد. این وسیله بافت‌ها را کنار می‌ زند و امکان معاینه بهتر را فراهم می‌کند. تا مدتی قبل، اسپکولوم با جنس فلزی تولید و پس از هربار استفاده شستشو و ضدعفونی می‌ شد. اما به خاطر حساسیت نواحی مورد معاینه، این وسیله با جنس پلاستیکی تولید شد تا فقط یک بار مورد مصرف قرار گیرد و از مشکلات بعدی جلوگیری شود.

اسپکولوم دلفینی بکر دارای سطحی صیقلی است. از براده برداری در برداشتن لبه های تیز اسپکولوم استفاده نشده است. عمل برداشتن لبه های تیز اسپکلوم باید به گونه ای صورت بگیرد که مونومرهای ریز اطراف آن وجود نداشته باشد. زیرا این مونومرها به مرور ایجاد سرطان دهانه رحم می کنند. در اسپکلوم دلفینی بکر این موارد به خوبی رعایت شده است. می توان با اطمینان از کیفیت، آن را با قیمت مناسب خریداری کرد. این اسپکولوم به وسیله گاز اتیلن اکساید به خوبی ضدعفونی شده است. بسته بندی مناسب و راحت بازشویی دارد. اسپکولوم دلفینی بکر یک بار مصرف است و نمی توان مجدد از آن استفاده کرد. به همین علت پس از مصرف اسپکلوم بکر دلفینی  باید دور انداخته شود. جنس اسپکولوم بکر دلفینی از پلاستیک است و قابلیت کارایی مجدد و ضد عفونی شدن را ندارد.

از این اسپکلوم می توان در روند عمل های جراحی به عنوان وسایل کارتوری می توان استفاده کرد. در بعضی از عمل های جراحی ناحیه رحم و دهانه ی آن، بازشدگی در ناحیه ی شکم صورت نمی گیرد و با اسپکلوم به راحتی ناحیه ی واژن باز می شود و دید خوبی در این ناحیه ایجاد می شود و می توان اعمال جراحی لازم روی این قسمت صورت می گیرد.

خصوصیات اسپکولوم دلفینی بکر

جنس پلاستیکی

یک بار مصرف

مقاومت بالا در برابر شکستگی

بدون لبه تیز و آسیب‌زننده

موجود در دو سایز Small و Medium

امکان کار کردن با یک دست

حذف پیج و اسنفاده از قفل تاشو با محدوده عمل کافی

کاملا شفاف

تولید شده در شرایط کلین روم

تولید شده از مواد اولیه مدیکال گرید

استریل شده با گاز اتیلن

تایید شده با تست‌های فیزیکی و میکروبیولوژی

روش استفاده از اسپکولوم دلفینی بکر

پزشکان از اسپکولوم واژن برای پخش و باز نگه داشتن دیواره های واژن در حین معاینه استفاده می کنند. این ابزار پزشکی به آن ها اجازه می دهد واژن و دهانه رحم را راحت تر ببینند. بدون اسپکولوم، پزشک نمی تواند یک معاینه لگن جامع انجام دهد.

معاینه لگن به پزشک کمک می کند تا سلامت سیستم تولید مثل را ارزیابی کند. همچنین می تواند به تشخیص هرگونه شرایط یا مشکلی کمک کند. معاینات لگن اغلب در کنار سایر معاینات پزشکی از جمله سینه، شکم و پشت انجام می شود. پزشک معاینه لگن را در اتاق معاینه انجام می دهد که معمولاً فقط چند دقیقه طول می کشد.

در طول معاینه، پزشک ابتدا یک معاینه خارجی انجام می دهد تا علائم مشکلی مانند موارد تحریک، سرخی، زخم و تورم مشخص گردد. در مرحله بعدی، پزشک از یک اسپکولوم برای معاینه داخلی استفاده می کند. طی این قسمت از معاینه، پزشک واژن و دهانه رحم را معاینه می کند. پزشک ممکن است قبل از قرار دادن، اسپکولوم را گرم یا کمی روان کند.

مزیت اسپکولوم دلفینی بکر نسبت به موارد مشابه

اسپکلوم بکر دلفینی با کیفیت بالا و در شرایط خوب و استاندارد تولید شده است؛ به همین دلیل در فروشگاه های لوازم طبی و داروخانه ها به وفور مجود دارد. در بعضی از اسپکلوم دلفینی موجود در بازار، حین فرایند تولید لبه های تیز با دستگاه های براده برداری برداشته شده اند و مونومرهای به جا مانده از این عمل، به راحتی قابلیت جذب در بدن و ایجاد شرایط سرطان زایی دارند. اما در اسپکلوم دلفینی بکر این عمل صورت نگرفته است و لبه ها کاملا صاف و صیقلی هستند که علاوه بر کیفیت خوب اسپکلوم دلفینی بکر، حین معاینه ایجاد خراشیدگی و یا درد در ناحیه واژن نمی کند، زیرا این ناحیه از بدن زنان بسیار حساس است و با کوچکترین زخمی آسیبی شدید و دردناک می بیند و به عفونت های بسیاری ممکن است دچار شود. در این صورت بیمار تا مدت ها باید درگیر درمان های سخت و مدت دار  باشد. به همین دلیل اسپکلوم های دلفینی بکر تمام شرایط و استانداردهای لازم را در نظر گرفته است.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
واحد فروشکارتن
تعداد در هر واحد180 عدد

محصولات پیشنهادی

خریداران این محصول، محصولات زیر را هم خریده‌اند

محصولات مرتبط