آویز دست پشت باز سماطب

ویژگی‌های محصول
  • برند: سماطب (samateb)
  • کشور سازنده: ایران
  • محل کاربرد: ساعد، شانه و بازو
  • ضمانت: اصالت و سلامت فیزیکی کالا
  • جنس: پارچه منفذدار ضد حساسیت
  • کاربرد: نگهداری دست و آرنج در زاویه مناسب
  • سایزبندی: XS, S, M, L, XL
  • دارای طراحی مناسب برای هر دو دست راست و چپ
تولید کننده: سماطب پاکان
*

قیمت فروش عمده و جزئی متفاوت می باشد.

گارانتی کیفیت و اصالت کالا
205,000 تومان %5
195,000 تومان
قیمت مناسب تر سراغ دارید؟

ارسال به سراسر کشور

پیک، تیپاکس، باربری

پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته

تضمین کیفیت

امکان عودت کالا تا 7 روز

پرداخت های متنوع

درگاه آنلاین، کارت به کارت

مفصل شانه و مشکلات آن

مفصل شانه شامل مفصل گلنوهومرال - مفصل اکرومیوکلاویکولار- مفصل استرنوکلاویکولار و مفصل اسکاپولو توراسیک می باشد. ساختمان استخوانی آن شامل بازو - کتف و ترقوه می باشد. بافت نرم شامل عضلات است برای مثال عضلات روتاتور کاف (سوپرااسپیناتوس - اینفرااسپیناتوس - ساب اسکاپولاریس و ترس مینور) - لیگامان های زیادی شامل کوراکوکلاویکولار (تراپزوئید و کونوئید) - کوراکوهومرال ولیگامان کوراکواکرومیال و موارد دیگرلبروم – بورسا وعصب براکیال پلکسوس.

مفصل شانه فعال ترین و یک مفصل مجموعه ای در بدن می باشد. کپسول و لیگامان به عنوان ثبات دهنده عمل می کنند در حالی که عضلات و تاندون ها یک نقش پویا را ایفا می کنند.

اهداف آویز دست یا اسلینگ (Sling)

این وسیله می تواند تحمل یک گچ سنگین دست را راحت تر کرده و موجب شود تا فشار کمتری از جانب وزن گچ به شانه وارد گردد.

از آویز دست بعد از ترمیم زخم های اندام فوقانی استفاده می شود. این آویزها موجب بالا نگه داشتن دست و ساعد و در نتیجه کاهش احتمال تورم آن ها شده همچنین موجب حمایت از اندام فوقانی در مقابل ضربات احتمالی به آن می شود.

از آویز دست در درمان بیمار بعد از جا اندازی دررفتگی شانه و یا در درمان بسیاری از بیماری ها که نیاز به مدتی بی حرکتی شانه دارند استفاده می شود. بعد از انجام بسیاری از اعمال جراحی شانه، اندام فوقانی را در یک آویز دست بی حرکت می کنند تا شانه مدتی استراحت کرده و آسیب های التیام یابند.

از آویز دست بعد از اعمال جراحی شکستگی استخوان، ترمیم تاندون ها و یا اعصاب در ناحیه بازو استفاده می شود.

از آویز دست برای مدتی بی حرکت کردن مفصل آرنج استفاده می شود. آویز، مفصل آرنج را در ۹۰ درجه زاویه بی حرکت می کند. این بی حرکتی موجب استراحت مفصل شده و موجب کاهش درد و تورم در بسیاری از بیماری های آرنج می شود. همچنین بعد از بسیاری اعمال جراحی آرنج مانند درمان شکستگی ها و ترمیم آسیب های تاندون یا اعصاب ناحیه آرنج از آویز دست استفاده می شود. بعد از جااندازی دررفتگی آرنج هم معمولا مفصل را مدتی در آویز دست بی حرکت می کنند.

در درمان بسیاری بیماری های مچ دست و انگشتان که مدتی استراحت و بیحرکتی به بیمار کمک می کند، از آویز دست استفاده می شود. از این وسیله برای کمک به بی حرکتی بیشتر ساعد، مچ دست و کف دست بعد از درمان شکستگی ها و یا ترمیم تاندون یا اعصاب ناحیه استفاده می شود. آویز دست موجب می شود تا مچ و کف دست کمی بالاتر قرار گزفته و کمتر ورم کنند.

انواع آویز دست سماطب

آویز دست پشت باز

این آویز دست با تقسیم وزنی که انجام می دهد مناسب افردای است که دچار شکستگی های کلاویل،اسکاپولا و هومروس و یا دچار در رفتگی مفصل، استرنوکلاویکولار و آکروکلاویکولار شده مناسب است.

آویز دست با پارچه سه بعدی

آویز دست با پارچه سه بعدی جهت محافظت از اندام فوقانی با آویزان شدن از گردن بازو یا ساعد شکسته و یا مورد عمل جراحی قرار گرفته را در موقعیت آرنج خم و حالت آناتومیک شانه نگه می دارد. که در صورت عدم استفاده از این آویز دست،  فرد احساس درد شدید در ناحیه استخوان ساعد و مفصل مچ دست می کند.

آویز دست پارچه ای

آویز دست پارچه ای سما طب ساخته شده از الیاف طبیعی است که توسط کش و بند وصل می شود. این آویز دست جهت کاهش فشار و جلوگیری از حرکات اضافی دست، بازو و دست شما را ثابت نگه می دارد.

آویز دست پشت باز سماطب

شکستگی اندام‌های فوقانی مخصوصاً آرنج و بازو از شایع‌ ترین آسیب‌ها، مخصوصاً در ورزشکاران است. بی‌ حرکت نگه داشتن دست در این موارد ضروری است. علاوه بر شکستگی‌ها، در التهاب‌های تاندونی و تضعیف عضلات سر شانه بر اثر فلج اندام، هم باید دست و شانه تا جای ممکن بی‌حرکت باقی بمانند. آرتروز و دیسک پاتر گردن، درد انتشاری را در دست ایجاد می‌کنند که برای کنترل درد، باید وزن دست را روی گردن انداخت. در شکستگی‌های استخوان بازو و ساعد که دست را گچ می‌گیرند، سنگینی گچ روی مفصل شانه می‌افتد و باعث افتادگی شانه و کشیدگی اعصاب حسی و در نتیجه درد ناشی از آن می‌شود. در فلج یک طرف بدن، به علت ضعف عضلانی، کل اندام فوقانی از قسمت شانه به سمت پایین متمایل شده و حتی می‌تواند باعث نیمه دررفتگی شانه شود و در هنگام حرکت، بیمار به یک سمت متمایل شود.

در این‌ گونه موارد با استفاده از آویز دست یا اسلینگ (Sling)، می‌توان وزن دست را روی گردن و بالاتنه انداخت و از آسیب‌های احتمالی بعدی به شانه و درد ناشی از کشیدگی اعصاب حسی جلوگیری کرد. آویز دست پشت باز سماطب با انتقال وزن گچ دست به عضلات قدرتمند کمربند شانه‌ ای به روند درمان شکستگی‌های اندام‌های فوقانی کمک می‌کند. همچنین با ثابت نگه‌ داشتن دست، برای کاهش درد ناشی از التهاب تاندونی و بهبود نیمه دررفتگی شانه نیز استفاده می‌شود. در زمانی که دست شخص آسیب دیده و شدت آسیب مشخص نیست، تا رسیدن به مراکز درمانی می‌توان از آویز دست استفاده کرد. نوار حوله‌ ای به‌ کاررفته در قسمت گردن از فشار موضعی بر این ناحیه جلوگیری می‌کند. در ساخت این محصول از پارچه مخصوص ضد آب و ضد حساسیت استفاده شده تا امکان استفاده طولانی بدون عوارض پوستی را فراهم نماید. برای شست‌ وشو از آب سرد استفاده شود و از چنگ زدن و فشردن هنگام آبکشی خودداری نمایید.

آویز دست پشت باز سماطب بازو را ساپورت می کند و وزن دست را به بالای مفصل شانه منتقل می کند. برای هر دو دست راست و چپ قابل استفاده می باشد. دارای سگک های قابل تنظیم برای تنظیم ارتفاع مناسب است. از مواد اولیه سبک و راحت طراحی شده است.

کاربردهای آویز دست پشت باز سماطب

شکستگی و کشیدگی عضلات بازو

صدمات عصب براکیال

دررفتگی و ناپایداری مفصل شانه

قابلیت تنظیم زاویه مفصل آرنج

محافظت بعد از جراحی

شکستگی های اسکاپولا، کلاویل و هومروس

در رفتگی مفصل، استرنوکلاویکولار و آکروکلاویکولار

کنترل وزن گچ اندام فوقانی

خصوصیات آویز دست پشت باز سماطب

تهیه شده از مواد اولیه ضد حساسیت و قابل شستشو

قابلیت تنظیم زاویه مفصل آرنج

استفاده از پارچه منفذدار تهویه بهتر درون محصول را فراهم کرده است

آویز دست شانه ای وزن دست را به بالای مفصل شانه منتقل می کند

دارای طراحی مناسب برای هر دو دست راست و چپ می باشد

دارای سگک های قابل تنظیم برای تنظیم ارتفاع مناسب می باشد

دارای مواد اولیه راحت و سبک می باشد

نحوه استفاده از آویز دست پشت باز سماطب

ساعد را درون اسلینگ قرار دهید.

استرپ را بالای شانه بکشید.

انتهای استرپ را از درون حلقه بگذرانید.

طول استرپ شانه ای را تنظیم کنید تا این که مفصل آرنج در زاویه ۹۰ درجه استراحت کند.

سپس ولکرو را محکم ببندید.

خرید آویز دست پشت باز سماطب

فروشگاه اینترنتی آسان مد فعال در حوزه فروش انواع تجهیزات ارتوپدی اقدام به فروش آویز دست پشت باز سماطب کرده است. این محصول با برگرفته از بهترین مواد اولیه ساخت ایران بوده و در انواع گوناگون عرضه می گردد. خرید آویز دست پشت باز سماطب به صورت اینترنتی از طریق این سایت امکان پذیر است.

جهت خرید آویز دست پشت باز سماطب از سایت آسان مد از طریق بخش ساپورت دست اقدام نمایید. ارتز بی حرکت کننده شانه ساخت شرکت تن یار بوده که با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید و به بازار عرضه می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خرید آویز دست پشت باز سماطب و اطلاعات بیشتر از محصول، همکاران ما در آسان مد آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

سایزبندی آویز دست پشت باز سماطب

آویز دست پشت باز سماطب در سایزبندی XS, S, M, L, XL تولید شده که در جدول زیر مشخص شده است:

سایزمناسب برای
XSکودکان کمتر از ۵ سال
Sکودکان ۵ تا ۱۲ سال
Mنوجوانان و بزرگسالان لاغر 
Lبزرگسالان
XLافراد درشت اندام یا چاق

زمان استفاده از آویز دست پشت باز سماطب

در صورتی که با تجویز پزشک ارتوپد از این ارتز استفاده می‌کنید، با توجه به نظر ایشان عمل نمایید.

در غیر این صورت از این محصول در تمام ساعاتی که بیدار هستید استفاده نمایید.

مدت استفاده از آویز دست پشت باز سماطب

در صورتی که با تجویز پزشک ارتوپد از این ارتز استفاده می‌کنید، با توجه به نظر ایشان عمل نمایید.

در غیر این صورت از این محصول حداقل به مدت ۸ هفته معادل ۲ ماه استفاده نمایید.

نحوه شستشوی آویز دست پشت باز سماطب

جهت شستشوی این محصول از آب سرد و مایع شستشوی رقیق استفاده نمایید.

محصول را درون ماشین لباسشویی قرار نداده و با دست مورد شست و شو قرار دهید.

مشخصات محصولات
نام ویژگیمقدار ویژگی
برندسماطب
کشور سازندهایران